Datum:

Geodetska tehnička škola, Zagreb - knjižnica
Ministarstvo znanosti i tehnologije Hrvatska akademska i istraživačka mreža Sveučilišni računski centar
Knjižnica Geodetske tehničke škole -> Učenici -> Osvrti -> Valentinovo 2004.
Osvrt na susret s učenicima Umjetničke škole Franje Lučića povodom Valentinova
Prošle smo se godine povodom Valentinova sakupili u knjižnici, recitirali i slušali snimljene recitacije, a kolegica Ornik nam je, vrlo impresivno, čitala svoje mladenačke radove. Pokušaj da se nešto promijeni u obilježavanju Dana sv. Valentina, urodio je suradnjom naše škole s Umjetničkom školom Franje Lučića iz Velike Gorice. Uz recitacije koje su pripremili učenici i nastavnici naše i Graditeljske škole, odabrana klasična glazba mladih glazbenika donijela je ono potrebno osvježenje u naš školski život u kojem nema previše mjesta za glazbu, pogotovo ne klasičnu. Flaute i gitare vjerojatno su prvi put oplemenile učionicu 308 i dali priliku slušateljima da školu dožive kao mjesto gdje se može čuti nešto lijepo od mladih ljudi koji, uz svoje redovite školske obveze, dospijevaju raditi još nešto plemenito za sebe i druge …Neki učenici prvih razreda to nisu znali cijeniti, ali se nadamo da će im i ovaj mali koncert, ali i opomene razrednice i ravnatelja pomoći da shvate kako se treba ponašati na nekom koncertu ozbiljne glazbe.
Kuriozitet recitala bio je nastup kolege Jamila Abouda koji je izrecitirao na arapskom, vrlo dojmljivo i uzbuđeno, ljubavnu pjesmu suvremenog pjesnika Nazara Kubanija. Oko prijevoda se, osim kolege Abouda, potrudio i knjižničar, a dvije je Kubanijeve pjesme (Zapaljena pisma, Telefonski poziv) dosta uspješno pročitao učenik Jasmin Konjić. Budući da ima vrlo ugodnu boju glasa, on će, kad se oslobodi treme i potpuno prepusti stihovima, postati vrstan recitator. Vrlo dopadljiv bio je i nastup učenice Angele Vidović koja je krasnoslovila Ushit, kratku a izražajnu ljubavnu pjesmu Vesne Parun. Pjesnički pokušaj učenice Janje Filipović (Čemu borba?), voditeljice i najaktivnije knjižničareve suradnice, izrecitirala je vrlo korektno njena prijateljica Ana Doneski.
Nakon tih recitacija svoje su glazbene točke izveli učenici glazbene škole. Čuli smo Mozartov Allegretto, Jankovićev Suncokret - Buđenje- Radost- San, tradicionalnu Ballad of the Yellow Sun i Lhotkinu Uličnu svjetiljku - sve u interpretaciji Diane Šenjug, učenice 3. r. flaute, prof. Viktorije Conjag; uz instrumentalnu pratnju prof. Andreje Markulin. Nakon flaute čuli smo i gitare: sestra i brat, Petra i Nikola Celčić, učenici 5. r. Glazbene škole (prof. Krunoslava Krpan) izveli su lijepe brazilske skladbe Sozinho eu Nao Fico i Acordai doncela, a na kraju je Ivan Stepanić, učenik 5. r. iste škole (prof. Kruno Zlatar) izveo svima dobro poznati Joplinov Entertainer.
I za kraj opet malo poezije: dvije učenice Graditeljske tehničke škole (Ivana Kukec i Blaženka Špiljar) izrecitirale su nam Cesarićev Slap i Hvalospjev ljubavi (Sv. Pavao, I. Poslanica Korinćanima, gl. 13).
Osobito je uspješna bila druga recitacija, nakon koje smo za sudionike organizirali neobvezno druženje u knjižnici. Na "čašici razgovora" bilo je prilike da se bolje upoznamo, darujemo prigodne poklone i rezimiramo dojmove. Zaključili smo da je to bio jedan ugodan susret od kojeg smo svi mogli imati određenu korist, a što je najvažnije, doživjeli smo nešto novo i zanimljivo. Mladim glazbenicima i recitatorima to je bila prilika da javno nastupe, da se pokažu, ostalima, prilika da se druže s glazbom i stihovima i upoznaju simpatične mlade ljude i kolege iz druge škole. Nadamo se da to ne će biti naše jedino druženje, već da je to početak trajne suradnje.
Za sve tekstove na web stranici knjižnice odgovoran knjižničar prof. Nikola Butorac.
Stranice izradio i uređuje Mario Lovrić. Zadnja izmjena 01.03.2004.
Sva pitanja, komentare, prijedloge i kontakt u vezi s web-stranicom pošaljite na