Datum:

Geodetska tehnička škola, Zagreb - knjižnica
Ministarstvo znanosti i tehnologije Hrvatska akademska i istraživačka mreža Sveučilišni računski centar
Knjižnica Geodetske tehničke škole -> Novosti -> Osvrt - Božić 2004.
Osvrt na božićnu priredbu 2004. godine
I. Proba počinje 5 dana prije nastupa i, s obzirom da nema CD-playera, ne mogu probati pjevati. Dva dana nakon toga u knjižnici isprobavamo pjevanje uz muzičku pratnju. Prva prava proba je dan prije nastupa, no traje samo sat vremena zato jer ne smijemo izostati s nastave. U 8 sati ujutro, na dan nastupa, prvi put ulazim u dvoranu u kojoj ću nastupiti. Izgleda veliko s obzirom da je pozornica skučena, i dok drugi isprobavaju svoje točke, ja sam na drugom kraju dvorane, upjevavam se. Ljudi počinju ulaziti u dvoranu iako svi izvođači imaju osjećaj da nisu dovoljno pripremljeni.
II. Adrenalin raste s brojem posjetitelja u dvorani. Treme, zasad, još uvijek nema. Priredba počinje ravnateljevim uvodnim govorom i tu trema počinje naglo rasti jer moj prvi izlazak je na samom početku priredbe. Pjesmu ne znam ako dobro i u trenutku dok ponavljam riječi, na razglasu me prozivaju za nastup. Na pozornicu izlazim puna nervoze, ali glumim samopouzdanje i sigurnost. Matrica počinje i vrijeme je za pjevanje. Nesvjesno otvaram usta i prave riječi i tonalitet se čuju iako se tresem kao list na vjetru. Sve dobro prolazi i s pozornice odlazim praćena jakim pljeskom. Za svoj drugi izlazak sam puno smirenija jer a) znam pjesmu i b) sad znam što me očekuje kad se popnem na binu. U "backstageu" pričam sa svojim kolegama izvođačima i zabavljam se. Pri izvođenju druge pjesme bila sam puno opuštenija, što je, čini mi se, i publika osjetila jer su mi se pridružili u pjevanju. Tri dečka i ja smo imali čast zatvoriti priredbu glazbenom točkom uz zajednički izlazak svih sudionika. Publika je bila oduševljena.
III. Nakon priredbe sam dobila mnogo pohvala i izraza sreće i zadoljstva za svoj nastup i cijelu svečanost. Bio je to moj prvi pravi nastup uživo pred toliko puno ljudi. Mislim da je prošao odlično.
Do čitanja, vaša Granny!
Za sve tekstove na web stranici knjižnice odgovoran knjižničar prof. Nikola Butorac.